مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-12دانش

فارس من| چه کسی پاسخگوی تعدیل 3 هزارعضو علمی در دانشگاه پیام نور است


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار جلوگیری از قطع همکاری با اعضای هیأت علمی پیمانی و رسمی آزمایشی دانشگاه پیام نورشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستارجلوگیری از قطع همکاری اعضای هیأت علمی پیمانی و رسمی آزمایشی دانشگاه پیام نور  شدند.

  این کاربران در پویش خود آورده اند: دانشگاه پیام نور از سال 1384 اقدام به جذب اعضای هیأت علمی کرد این امر به موازات افزایش رشته ها وافزایش پذیرش دانشجو بود؛ در این بین به تعدد رشته ها و افزایش اعضای علمی و کارمندان اداری اضافه شده اند.

اما اندک اندک مشکلی بین وزارت علوم و مدیران این دانشگاه رخ داد؛ استخدام اعضای علمی خارج از نظارت وزارت علوم بود برای حل مشکل موجود جلسات زیادی انجام شد و پیگیری ها صورت گرفت و در نهایت حکم قراردادی اعضای علمی به پیمانی مشروط تبدیل شد، اما پیمانی مشروط نزد وزارت معنا و مفهومی نداشت لذا پیگیری های انجام شده باعث شد که در سال 1398 احکام پیمانی مشروط به پیمانی قطعی تبدیل شوند و علیرغم تاریخ صدور احکام در خرداد 1398 تاریخ موثر حکم 1395 قید گردید، بنا بر آیین نامه اعضای علمی فقط 5 سال می توانند در حالت پیمانی باشند سال 1398 اعضای علمی حکم خوردند آن هم به سال 1395 پس در همان وقت 3 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چه کسی پاسخگوی تعدیل 3 هزارعضو علمی در دانشگاه پیام نور است

فارس من| چه کسی پاسخگوی تعدیل 3 هزارعضو علمی در دانشگاه پیام نور است